kattixitis -

Facebook tar över (mig iallafall)

Vissa dagar glömmer jag bort att jag har en blogg och vissa dagar känner jag bara att jag orkar verkligen inte skriva i den. Jag känner mig inte direkt som en intressant person heller och får inte ut något utav det jag känner i mina inlägg för den delen heller. Jag älskar och skriva och skriva mycket men endå blir det bara samma korta texter om och om igen. Sen kan jag väl skylla och klaga lite på mitt tangentbord som inte är allt för roligt att skriva på. Bara för att man är så snäll och lånar ut sitt till morsan tills hon hittar ett som hon är nöjd med, vilket aldrig kommer hända om inte jag sätter fart på na. En sak som är så frustrerande är att jag har en "power" knapp sittandes allt för nära där jag är och pillar på tangentbordet, så rätt som det är startar datorn om när jag råkar trycka på den och då blir man ju helt tokig. Osparade dokument på datorn eller vad man än har oklart på datorn. Tycker det är en ganska onödig knapp att ha så nära på tangentbordet. Tycker dom borde sitta ut mer mot hörnet eller längst upp så man inte kommer åt dom lika lätt. Eller ska man sitta och kolla på tangentbordet när man skriver? Då blir man ju aldrig klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0